Eeey man

Äntligen hemma i min säng och hade tänkt sova, men vad gör jag? Jo jag slår på datorn, IDIOT! Hahah varför ska jag he på den om jag ska sova? Och varför skriver jag då min PLAN är att sova? hahah, ojjojj nu blir det nog inte att sova på ett tag ;) bra att jag inte slår på den andra och spelar lite, som var min plan i smyg, hehehe :)

Nåväl, det fanns inga marsiar att köpa, alla andra affärer hade stängt förutom dom som inte säljer de, så det blev en polkachoklad istället :) men det blev att fara och grilla en sväng iallfall, eller ja elda för vi grillade ju ingenting! Haahah just de ;)

Hoppas på att mitt paket kommer imorgon :) och jag måste boka tid på vårdcentralen pga min förkylning och sen blir det Luleå imorgon, antagligen inte med Ramona som planen var utan med Sara, vi ska på monki och sen ska vi sola lite och se bio, där någerst ska det in ett systembolag också, måste ju ladda för helgens bravader ;) muwhhehee :) Ska också försöka få Johanna att komma hit på fredagen :) hihi då skulle jag bli glad :)

Hoppas att jag hittar mig ett par skor och en "topp" imorgon, det skulle vara awesome ;d ska nog kolla om jag hittar nå underkläder... joo det låter som en plan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0