Alltså att så lite

kan få en på såå dåligt humör!

jag pratade just med min mor och hon är ju helt pantad i skallen!

tur att det finns nå att äta i huset ens... Hahah fan vilket skämt! Eller ja, ingenting som JAG äter.

och jag sitter inte vid samma bord som personen som jag inte tycker om?

Så var denna dag förstörd, och jag måste träffa en jävla massa människor och en jävla massa invandrare och lyssna på norskar som försöker säga någonting som är helt obetydligt. Yeey, jag tror nästan att det kommer bli en fin jobb dag idag!

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Vad tycker du om kissies nya låt? en skäll eller är den bra? :)

2010-07-06 @ 14:00:35
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0