AAAIIIIE shit

måste ju berätta!!!

Idag på jobbet, så skulle jag sätta mig i en kassa, såg att det var jätte lång kö... Men jag tänkte aldrig på VEM som stod som nästa kund! HUR DUM FÅR JAG VARA??? Shiiiiit!
Så då sätter jag mig, tittar upp på bruden och tänker fan vad känner igen henne, sen tittar jag på killen brevid och känner hur det ilar i kroppen!
Shit, det var väldigt awkward, med tanke på att killen stalkade mig i drygt 9 månader innan han fattade att jag inte ville ha någonting med han att göra... Shit alltså jag har lyckats undvika karln (kan jag kalla han för de? mjaa, han är ju dock inte så manlig) jaja men what eva, människan, jätte länge, och nu, idag så POFF! STUPID!

Jag ville lägga mig under kassan och gråta ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0