:)

Nu är julafton över, men tydligen inte julen. Men iallfall så är året snart slut, som jag har nämt flera gånger tidigare. Och 2011 kommer bli ett bra år!

Det känns också bra, att jag just nu bara har person omkring mig som gör mig glad och får mig att njuta av livet. Inga livsugande och energisugande människor i min närhet! Några nya vänner och några gammla vänner som jag har fått upp kontakten med och självklart, inte att förglömma dom jag umgås med hela tiden med. Det känns jätte bra och allting är som det egentligen ska vara.

Jag har nog inte varit så här nöjd på väldigt länge och det känns helt underbart! Jag kan nog påstå, helt ärligt... Att jag älskar mitt liv just nu!

Känns skönt att bara ha människor man känner och som känner ensjälv och inte vänner som man känner men som inte känner en. Har haft påtok för många sådana människor i min närhet, men nu är det slut på det! Jag vill bara vara med dem som får mig att må bra och förhoppningsvis får jag dem att må bra!

Jag menar jag har vänner som jag bryr mig om och som bryr sig om mig, varför ska jag bry mig om någon som bara bryr sig om sig själv och strutnar i alla andra? Varför? Jag mår ju inte bra av det själv så varför ska jag vara med dem?

Men somsagt, nu har jag person i min omgivning som jag vill vara med och jag är nöjd med de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0