Tisdag

Jag tror att det är tisdag idag. Tror, är inte säker! Men iallfall så jobbade jag 9 -15 idag och efter de drog jag till Stina och planerade lite käääk, så bäst för henne att hon är frisk på fredag. Annar JÄVLAR! ;)

Annars har jag sovit ätit sovit och tror att JAG håller på att bli sjuk. Men nu skall jag icket känna efter för mycket! Men nu ska jag duscha och raka mina ludna ben för jag har tänkt mig fara och sola och sedan skall jag hämta upp en Fröken Svanberg och fara till henne och spendera lite kvalitetstid! Om jag nu hinner sola innan :O Bäst jag börjar göra allting jag ska nu då!

TJARRÅ! ♥


Kommentarer
Postat av: Lisse

Jag håller typ också på bli sjuk.. inte okej,...

2010-12-28 @ 20:20:56
URL: http://liselottenordlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0