Tänkte ha HP maraton ikväll


Men det bajsade sig totalt när jag insåg att jag bara har filmerna på DVD och inte på datorn, då jag inte har en DVD på mitt rum, eller jo... Men inte ikopplad... Usch fy blä!



Skulle ju dock kunna se via datorn, men det ids jag inte... haha måst eju först leta alla filmerna fyy vad jobbigt.. Tänkter inte röra mig från sängen försten dom säger att det är dags att klämma en burgare... Om jag nu inte får den serverad på sängs villsäga ;)

Så... Efter att observerat mina filmer på min dator så inser jag att jag har fått hem Prinsessa, en film som min sambo Matilda ville att jag skulle ta hem då vi fortfarande bodde i Piteå... Hehehe, det har lixom kommet hem för nån vecka sen, bra va? Så jag funderar på att glo på den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0