Piteå i mitt hjärta

Jag for till Lisse igår, där vid 21.00 for jag och tankade bilen och sen drog jag via Älvsbyn. Och tror ni inte att jag lyckas hamna baki na jävla POLIS hela vägen till ÄLVSBYN? Seriöst? DRA EN GRÄNS, och i rondellen i Älvsbyn så svängde dom ofc mot Piteå. Men då tänkte jag FINE! Jag tar andra vägen och tror ni inte att jag möte polisen efter denna jävla skogsväg? SHIT ALLTSÅ!

OCH SATANS VAD KALLT VAD KALLT DET VAR I PITEÅ OCH ÄLVSBYN! 

Sen så flög tiden iväg hos Lisse, det var kyyyl :) hihiihihihhihihhiihihihih


Kommentarer
Postat av: Lisse

Ja! Bror Cici är värld mer än guld :) Det var riktigt trevligt och tiden flög förbi lite väl fort :O Men jag kan lova dig att jag var trött på morgonen ;p

2010-12-05 @ 20:19:02
URL: http://liselottenordlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0