Personalfest på farmen

Cha cha alla!!!

För det första...

Att gå i dessa:



I 6 timmar är fan inte okej! Min fötter gör så ont att jag vill gråta, men nog blev folk gode imponerad ( eller inpregnderad, höhö)

Men det har varit en awesome kväll, gratis dricka, awesome folk och tjuren! KLARADE TILL 8AN, sen hoppade jag av, hahahaha. Jag tänkte inte ens försöka mig på 9an! höhö

Sen så hade vi tävlingar och det var olika lag, jag var i lag blå, som OFC VANN!!!! WÖÖÖÖÖ!
Heheh


Försöker visa mitt blåa neonarmband... ha... ha...

Nä fuck this, varför bloggar jag ens? jag är för full för det här och ska upp och jobba, börja 09.00 HAHAHAHAHAHAHA FAN VA KYYYL!

Anyways, det har varit en awesome kväll :) Sov gott



note to me: halsbandet ligger på hyllan ovanför sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0