Min arm...

Min arm är... ja hur ska jag säga det här för att det inte ska låta hemskar än vad det är!?

Men min arm... Den är infekterad... Inte nu amuptera-infekterad, utan att jag tycker synd om mig för att jag kommer få ett fult jävla emo ärr och det groteskt rött, varar och det gör ont bara jag håller i en dricka, infekterad.

Så för att jag ska tycka änu mer synd om mig så tycker jag att jag ska ha en fin lapp under ett bandage och tycker synd om mig själv.

Men... Det gör fett ont, och det är infekterat. Men jag kanske känner efter lite väl mycket ;)




Och det kan hända att jag känner efter liiite väl mycket pga situationen som det blev till... Haha, men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0