Måndag, tisdag, onsdag? torsdag fredag =nyår?

Om det nu var tisdag igår så är det ju logiskt att det är onsdag idag. eller hur? Men som sagt så vet jag inte om det var tisdag igår, jag bara tror så egentligen antar jag att det är onsdag idag.

Men iallfall så har jag "hard work work" idag. Vet inte om det var så där jätte mycket "hard" work. Började dagen med att sitta 10min i kassan, sen ut på golvet och bara typ.. gå.. haha gjorde självklart lite nytta men inte var det mycket (A) Stod och tjuvlyssnade när chefen skällde på nå kunder och spred budskapet vidare bland mina arbetskollegor, hehe!
Sen så satte jag mig i kassa, kastade ut Matilda därifrån innan hon skulle gå... hahahha, sen satt jag där och blinkade med ögonen till Mathias om att jag skulle få sitta hans tid också, haha. Det var inte han emot muwhhehehe!
Sen blev det chirre till middag, nomnomnom hälsosamma klubben här va?;) Sen var det kassa dem sista två timmarna (hahah jag skreeev dagarna hahhaa) och det hände faktist inte allt så mycket.

Hahha nu vet ni hur min värda jobbdag var ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0