Lisse och Hugo i B-town

Helt förjäves var ju självklart inte onsdagen, Lisse och Hugo kom ju hit! Uppskattas ordenligt!

Vi for på roadtrip genom B-town och jag tror jag visade iprincip hela B-town. Hahah :) Sen snackade vi lite skit och spelade gh, och självklart spelade vi två på en gh gitarr, höhö det gick riktigt bra för oss ;) eller? Haha Men det var kul och jag hoppas att det inte dröjer allt för länge innan dom kommer på besök igen :)

Gusse fick ju även en homie, hehe, men han är ju inte van att få dissen av en hund om han sitter still, snoooooooopet gusse, snoooopet! hahahaha, det var jävligt kul å se!


Kommentarer
Postat av: Lisse

Nä nu ska det inte dröja allt för länge, nu vet jag ju var du bor också ;) Haha älskar Gusses blick när han fick dissen av Hugo ;p Sööööt bild på Hugo! den på mig var dessvärre inte lika fager ;)

2010-12-18 @ 15:40:20
URL: http://liselottenordlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0