Klädkatastrof!

Jag har då beställt en klänning som jag hade tänkt ha på nyår, och eftersom den inte har kommit ännu så börjar paniken innuti mig blir allt större! Så idag så insåg jag då att jag var tvungen att ha en backup!

Så jag gick och köpte mig paljetter och lite grejjor, så jag ska nu försöka klippa, klistra, sy och få ihop någonting! hahaha, wish me luck bitches! ;)

Och om klänningen skulle komma mot förmodan i morgon så kommer jag nog att skicka tillbaka den! Fy fan för långa levereanstider, jk! Det äcklar mig!

Men, nu har jag panik i magen och vet inte om jag kommer lyckas med allting. Men jag är ju awesome så det kommer nog bli awesome ;) får jag säga så?

Men nu ser jag typ ut så här:


Kommentarer
Postat av: Lisse

hihi jo, vart så less den gamla, jag blir ju som det ibland :p Ja visst då, tycker det verkar sjukt nice, bara hänga på om så vill :)



hihi tänkte väl de, blev ju nästan orolig att du hade någon annan i sikte ;O

2010-12-29 @ 23:12:18
URL: http://liselottenordlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0