Jul?

Tror faktist att jag aldrig kommer längta till julafton, jag hoppas jag får jobba på jul iår. Det skulle vara awesome. Jag hatar inprincip jul, speciellt då halva släkten är så fattiga (inte nu jag!) satt dom inte ens kan köpa julklappar, lixom? So fucking what? Är det jul så är det jul, och på jul så ska jag ha julklappar... Men... NAE!

Fast det är ju alltid lika kul då jag alltid får det  jag vill, men min cuz inte får det hon, höhö. För dom är FATTIGA! HAHAHAHHAAHAHAHAH, men det är ju dock också pga det som har förstört julen för mig.

För nått år sen skulle vi köpa en julklapp för en hunka till alla, sen vart det en för en hunka var som vi sen skulle lotta ut. bittrare och bittrare för varje år. Men sen är botten nådd då vi ska köpa trisslotter... OCH DELA UT! Helt seriöst... Dock var jag den enda som van... HAHAHHAHA

Jag sa till min mor och far att om dom ska ha trisslotter iår, om det kommer en inärheten av mig (om det nu inte är den man får av mormor varje jul) så tänker jag inte vara hemma under jul. Då far jag och bor på hotell.

Jag kan nästan säga... Jag hatar julen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0