Jobbelijobbelijobb

Under torsdagen fick jag ett samtal och det slutade med att jag skulle jobba fredag kväll, vilket innebär att jag började 17.15. Humm. men vänta nu? Har inte jag praktik så där till 16.30? Woot? Aja, fick gå en halvtimme tidigare, 16.00! WIOHO!

Så väl hemma, duscha, klä mig, föna håret, äta, våga håret, sminka mig, hitta nycklarna, packa ner mascaran, parfym springa in i bilen och inte köra så lagligt till wetsern farm. Kom i tid precis! WÖÖÖÖÖ!

Upp och byta om, hitta en korsett som passa, det fanns två, FÖRSMÅ!! Humpfzzqqwxchh! Aja, fick hjälp med den och dom två sista hålen fick inget snöre. Sen insåg jag och Pernilla att jag hade RÖDA SKOR! VIlket inte är helt okej, så upp och hitta en längre kjol. Vilket jag inte gjorde. Så jag hade då tagit av korsetten helt i onödan, vilket man måste göra för att få på sig en kjol. Så på med allting igen och sen fick Sara hjälpa mig med korsetten, hon var icket lika vänlig som alla andra haver varigt mot mi. Hon tyckte typ: ÅHÅÅ VAD KUL, NU DRÄPER VI HON! Jag har nog aldrig haft en så smäck midja. Det gör ont att vakna på morgonen och inse att den är borta.

Och min fötter jag fick ju ta ett par andra skor som inte var formade som min fötter, för jag går skevt med mina fötter och inte på hela foten. Vilket innebar att jag fick gå som vanligt folk igår, och nu har jag jätte ont i mina fötter :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0