Inte helt okej

För att börja inlägget så här. Jag ÄLSKAR julmust. Jag älskar det så mycket att det blir ohälsosamt. Jag har just suttit och räknat ut hur mycket julmust jag har druckigt så här vid juletid. Okej, sen december började. Visst sa jag att älskade julmust?



Alltså, det är det bästa med julen! JULMUST! Justja till det jag skulle komma till... Vid juletid och så där så är det ju ganska mycket rabatt på julmust och det är ju inte speciellt dyrt och sen alla dessa små 33cl. Hujj usch nomnomnomnom.

Aja iallfall, ska komma till saken, som jag egentligen inte bör säga! Men...

Jag har druckigt ungefär 50L julmust sen 1 december...
Jag har iprincp druckigt 2L julmust per dag!
Hälsomsamma Cecilia!
Visst sa jag att jag ÄLSKAR julmust?

Jag känner mig som världens fetaste kvinna...


(Hennes händer ser ut som krabbklor)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0