Hujj

ojjojj, vad jag är trött allthetime, engergidrycksmissbrukare mer än vanligt, jo jag vet! shit alltså... 4 timmars sömn varje natt, kan kan dock inte sova mer? alltså va? Praktik, jobb, praktik, jobb, PRAKTIK, JOBB, PRAKTIK!
Imorse for jag ju på min praktik som vanligt, sen ringer dom från farmen och behöver folk i köket, I need cash! Så bye bye skolan, hej farmen och 1700 ägg som ska delas och 40liter glass som ska bli bollar. Shit alltså.. Jag är helt slut... Men jag är glad iallfall...

Kommentarer
Postat av: Lisse

hehe nejnej inge självmord här inte ;) Haha ja det jag menade att jag kunde komma till doi! ;)

2010-12-10 @ 00:02:03
URL: http://liselottenordlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0