Hujj

Ibland jag faktist undra riktigt hur vissa har blivit uppfostrade... Alltså att folk kan bete sig så... Det kan jag faktist inte riktigt förstå!

I mitt jobb så får man ju inte vara otrevlig, jag måste vara servisminded vad det än gäller. Vilket är ypperligt svårt ibland speciellt när jag har ett ganska hett temprament och käftar alltid emot. Och då man bara ska sitta där och ta skiten, det är ypperligt frustrerande.

Men då en kärring börjar bitcha för jag frågade om hon hade medlemskort och frågade om hon skulle dra det och börja skrika på mig så säger jag åt henne att hon inte har en anledning i världen att vara otrevlig mot mig! Då börjar cpt fitta ännu mer och säger åt mig vad jag ska göra. Inte en chans på miljonen att hon bestämmer ens lite vad fan jag ska göra.

Men då hade min arbetskollega haft henne igår så hon sa då till Chefen om det för vi kan inte ha det så här för vi kan inte bli utskällda bara för att vi frågar om hon har MEDLEMSKORT!? Jävla cpfittkärrin! Hoppas du halkar och bryter ryggen eller nå, hahaha....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0