Ehm... Okej?

Visst ser vi skillnad på volym och platthuvud.

Jag skriver på fejjan att jag tycker synd om dem som inte har en plattång! För helt ärligt så gör jag de! Och då skriver en av mina kloka vänner : synd att man sprar pengar genom att ha naturligt platt hår, haha :)

Jojo, visst... men sist jag kollade hade jag spikrakt hår? Det finns så mycket man kan göra och då påpekade jag volym och att jag tvivlade att hon hade det naturligt och det säger hon: jajomen. till och med de :)

Hahhaha, jag höll på att dö och sket i att svara på de, just för att... Det skulle bli så taskigt... För jag tror faktist... helt ärligt... att jag inte känner någon som har lika platt och tråkigt hår som hon.

Jag har spikrakt hår, hon har platt. Skillnad.

Självklart är det jättefint när hon fixar de, men utan att ha stylat håret... MJA!? Hahah, hon borde faktist vara en sånn som älskar plattisen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0