Smått och Gott

På lördagen så kom Ramona och hämtade mig efter jobbet och vi drog till henne och krokade upp! Sen fixade vi oss och sen plingade det på dörren och folk kom. Det var jätte trevligt och en ypperligt fin kväll som slutade med utgång och det var en fin kväll!

Jobb på söndagen och efter jobbet blev det att fara till Piteå och ta sig en jävel med brudarna ;) min kära sötnöt fyllde 20 så jag for och översakade henne, ohoo så glad hos blev :) så vi satt där ett tag men eftersom att hon skulle på af på morgonen så drog jag och Lisa till henne och jag somnade som en bäbis där vid fyra medans hon, det lilla puckobarnet, var vaken till åtta... Dra en gräns för fan ;)

Sen idag så blev det att fara på Ica innan vi for tillbaka till Sabina och satt och ugglade och så B-Hills och sen var det bara för moi att dra mig hemmåt! Så nu sitter jag här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0