LoveFilm och Sjukhusräkningar

Hujj så trött jag är! Men  jag har likså varit vaken sen 09.21? Aja anyways, då jag hämtade posten så hade jag fått mina sista filmer från LoveFilm och en sjukhusräkning, de sistnämnda vet jag inte om det är så ovanligtatt det kommer hem i brevlådan... Haha, enligt stina borde jag få stämpelkort på sjukhuset! Skulle nog vara en fin idée! ;)

Och jag blir lite stött över att räkningen har höjts med 20kronor, grrr! Inte Okej! Alltså 270kronor för att få reda på att man har höga värden och 38,3 i feber!? Då det låter som att man håll på att kvävas? Det är fan inte okej! Svin...

Så nu ska jag nog he på en av filmerna jag fick hem och käka lite tacos! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0