Igår, måndag

Tror jag... Jag har varit arbetslös nu sen i Lördags och jag vet inte hur längsen det är, och nu tror jag att det var måndag igår vilket innebär att det är tisdag idag? Men det är ju gårdagen jag skall berätta om!

Dagen började med att jag låg som en ostkrok i sängen och gosade lite med Pusse! Sen kom min far hem? Aja, det var förtidigt att tänka! Sen for jag till Stan och åt med min mor och drog på lite affärer, blev en kalender (behövligt?mhmmM!!), en spargris(uggla), en nys stav och en myyyströja :) Sen blev det att fara till min mormor en sväng och hjälpa henne med diverse saker.

Sen for ut till Mamma och Pappa 2, haha :) och då tvingade Martia mig att gå på AF idag, har jag gjort de? Nee.. Har jag nyss vaknat? Ehee jooO! Väntar jag på en burgare? Mhmmm! Men blir nog att fara dit efter de! Jobbigt...

Sen så for jag och Fride och grillade korvbullar och bigsizzzemarishar! Det var hel mysigt och jag ska ta babykort på hennes bäääbis sen :) busigt va? Eftersom jag är awesome på att ta kort egentligen ;) Och hon fick en lite present till lilla Nicola också :)

Sen drog vi Statoil, 5drickor, 2chipspåsar, 2,gräddfil och 2dippar... Och vi var två som köpte! Hahahahaha :D Det var fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0