Hujj

Idag har det inte varit min dag... Åhå inte... Dra en gäns!

Började med att jag vaknade och insåg att jag inte skulle hinna göra någonting som jag hade planerat att göra innan jobbet... Hujj, och sen då jag skulle fixa håret så blev de inte bra och sen såg jag att hälften av färgen har farit ut. Dra en gräns!

Sen så håller nå jävla invandrare och dillar om vad? Åhåå, dom kan fan inte svenska då dom ska betala, men om dom ska klaga på någonting (som stämde) då kan dom svenska, och då dom kan läsa svenska, men inte annars! Så jävla LEJD! Jag blir så frustrerad!

Och sen måste jag ifrågasätta sveriges psykvård! Vart fan finns den? Finns det nån? Självmedicinering, vad fan ÄR DE? Helt seriöst? Ska sånna människor få gå på gatan? Helt seriöst? Min arbetskollega var tvungen att ringa vakten för han trodde att hon skulle slå mig! Jag sa hej och då började hon ankalaga mig för att vara nazist, vi var även beakade, nazisterna såg allting vi gjorde, allting på datorn, ALLTING! sen var jag ute efter henne och sen så var det mitt fel att 48 helikoptrar hade försvunnit och att Klara Eliasson, min gammla kompis skulle komma och prata med mig? Dom skulle sätta dit mig, och vems fitta var det jag kollade på första sidan? Dom visste allt vad jag gjorde! Och dom skulle sätta in mig, jag skulle i fängelset!
Seriöst? Sånna människor ska fan inte vara på gatan! Vart är psykvården i detta land?

Så kommer jag hem och ska leta en bikini, tror ni att den ens existerar i detta hus? Mjaaa skulle inte tro det! Åhåå så jävla less! Och tror ni att jag har fått någon middag ännu? nää...och klockan är vad? elva? idioter

Kommentarer
Postat av: Moa

Hoppas du har haft en bra torsdag ;)<3

2010-08-05 @ 22:58:52
URL: http://moooaah.blogg.se/
Postat av: Ramona

Jag kan berätta vart den öppna psykvården ligger, den ligger vid gamla sjukhuset (som nu inte finns, men).. Dit kommer de över "tvång" för att precis som du säger självmedicinera sig. Men om de inte dyker upp så får de problems.. Detta handlar om dem som har problem med alkohol och droger. Men det fallet du förklarar skulle jag mer placera som ett ÄKTA psykfall, dem går också till det huset för att få terapi. Verkar kanske inte fungera, om denne ens går dit vill säga.. Haha

2010-08-06 @ 12:52:28
URL: http://ramonaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0