E???

Efter jobbet idag så gick jag och stina och handlade underkläder, eller ja, det blev en bh och en korsett (kommer bilder i mörrn om jag ids) och lite annat tjafs!

Men anyways! Så jag har alltid haft B och C bhar! Och iprincip ALLA mina vänner har varit emot de, men jag menar, dom har ju fått plats? Haha, så idag så tvingade hon mig att prova en D, enligt henne var den förliten, så det blev en DD, och jag bha SHIIIIT! DD??? DRA EN GRÄNS! Men den var även förliten... He slut me att jag kom hem med en E:bh! VA? SERIÖST? E???? Aja, det är ju bekväm så...

Ett minus med att ha stora bröst är ju att det finns inte så många snågga bhar, och hittar man någon så är dom äckligt dyra! En vanlig går på typ 127kr max 220kr, om det nu inte är värsta märket, men för mig så måste jag börja tänka där vi 224 och sen så stiger det bara, alltså helt seriöst? Det är inte kul :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0