Alltså jag har lösningen!




Jag har den perfekta lösningen! I Ryssland finns det ju JÄTTE mycket land som dom inte använder för det är för kallt, eller hur? Aaaa just de! Sååå, då kan man ju bygga JÄTTE stora fryshus där, allltså JÄTTE STORA, och göra isberg, ha sjöar med fiskar osv, alltså hänger ni med? Stora fryshus med isberg och odlad fisk!?

Vi kan ju inte låta stackarna vara utanför fryshuset, det är ju påtok för kallt för dom, även fast dom är tjocka och goa med jätte mycket päls, men dom har ju också en gräns, eller hur?

Nå för att återgå till min lösning! Man gör iprincip allting satt det nästan serut som där dom bor nu, fast dom sakta dör ut helt omedvetande, åhå stackars kramnallar! För dom skall ju inte behöva äta gräs? Dom är inte gräsätande nallar juuu!

ÅÅhåå jag kommer av mig hela tiden och glömmer min idiotsäkra plan! Men vi gör såhär :



För att förklara nu detta!

Det som är högt uppe på taket är då glas, satt isbjörnen kan få solljus osv, riktigt och inga äckliga glödlampor! Och tak, ja det fattar ni kanske? Och värme som gör satt vattnet inte fryser och fiskarna kan leva, den bildas då i det svarta partiet! Logiskt va?

Och jag tänkte mig att vi kan placera fryshusen, mer än ett då, på dessa ställen! Bor det folk där kan dom faktist flytta, det är ett stort land med många möjligheter alltså! Okej? Vi kan inte ha ett i Sverige, det är ju ett förlitet land!? Dha!?



Och innut i tänkte jag att det skulle se ut typ så här:



Tänkte då att man kan ha en målning på väggarna, med is eller nå, bara satt dom inte är gråa och fula, annars tycker jag att ni borde fatta principen själv, och självklart en jättesnömaskin då så det snöar lite då och då, vad annars?

Anyways, så tycker jag att jag har kommit på en idiotsäker plan, fryshus för isbjörnar? Att ingen kommit på de tidigare och gjort de. Aja, alla kan ju inte vara lika smarta som jag ;)

Så låt oss rädda dessa gulliga kramnallar nu!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Sv: Okej, helvärt! :) Man gör alltid bra fynd på tradera.



tack, kram! :)

2010-08-29 @ 22:54:29
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Liselotte

Hur hårt har du slagit huvudet egentligen? ;O

2010-08-29 @ 23:46:30
URL: http://Liselottenordlund.blogspot.com
Postat av: Anonym

så jävla trög

2010-08-29 @ 23:49:31
Postat av: frida

de där va faktiskt en jävligt bra idé :O:O:O

2010-08-30 @ 09:14:29
URL: http://caketime.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA, jag tror du har för lite att göra om dagarna gullet!

Men jag gillar dig ändå. Hihi :)

2010-08-30 @ 13:15:12
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/
Postat av: Lilly

Ehm, hur ska snön kunna hålla sig kall om det är värme i huset? :s

2010-08-30 @ 18:24:18
Postat av: Liselotte

okej bara jag slipper vara med och bygga kan jag väl vara på din sida ;)

2010-08-30 @ 19:59:00
URL: http://Liselottenordlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0